מדיניות ביטולים
לעמותה יש את הזכות לבטל אירוע/כיתה מכל סיבה שהיא, ורק הסכום שכבר שולם על ידי הסטודנט יוחזר לו במלואו על ידי המתאמת.
המתאמת אחראית על איסוף התשלום מהמשתתפים עבור האירוע וניהול כל ההחזרים. היא גם אחראית להחזיר את הסכום הכספי ששולם על ידי הסטודנט דרך מקור התשלום שבו נעשה השימוש (כרטיס אשראי, PayPal וכו').
תשלום שיתבצע דרך אינטלקט מוני יעבור באופן אוטומטי המרה לרובלים, מכיוון שאנו עובדים עם מערכת תשלום רוסית. לא מתבצעת המרה כפולה. העברה כספית דרך PayPal מתקבלת בדולרים — לבחירתכם.
המתאמת והעמותה אינם אחראים על הוצאות נסיעה, אובדן של הפקדות מראש, או כל הוצאה אחרת שנוצרה כתוצאה מהרשמה והרצון להשתתף בסמינר, כולל עמלות החזרים של PayPal.
לא יתבצע שום החזר כספי נוסף, כולל הפקדות מראש או כל הוצאה נוספת שנגרמה מההרשמה והציפייה להשתתפות באירוע.
כל משתתף לוקח אחריות על הוצאות נוספות שנגרמו בעקבות ההרשמה לאירוע.
מדיניות החזרים
לאחר חצות של היום שלפני היום הראשון של הכיתה – לא יהיו החזרים.
החזר מלא (למעט עמלות כרטיס אשראי, העברה בנקאית או PayPal) מאושר למי שלא הצליח להגיע לאירוע מכל סיבה.
בקשות להחזרים חייבות להתבצע לא יאוחר מחצות של היום שלפני היום הראשון של הכיתה, באמצעות מייל או טלפון למתאמת.
- אם לא בוצעה בקשה להחזר עד חצות שלפני היום הראשון של הכיתה – התלמיד החדש יוגדר כתלמיד חדש ללא נוכחות.
לא יישלחו חומרים. על הסטודנט להיות נוכח כדי לקבל את החומרים ואת ההוראות לשימוש בהם.
תלמיד חדש שלא הגיע לסמינר, יוכל להשתתף בסמינר אחר כתלמיד חוזר, ויוכל לרכוש את הספרים מהמתאמת של אותה כיתה שבה ישתתף כתלמיד חוזר. - אם לא בוצעה בקשה להחזר עד חצות שלפני היום הראשון של הכיתה – תלמיד חוזר יוגדר כסטודנט המשתתף שלא בנוכחות.